ریتم یاماها مدلهای 630-640-730-740
برخی مدلها به همراه قیمتها
![]() TYROS XXL, Yamaha =demomodel= €2.490,00 |
PSR 450, Yamaha €449,00 |
GW-7, Roland €589,00 |
![]() TYROS 2, Yamaha NIEUW €3.479,00 |
EXR3s, Roland Nieuw €489,00 |
MA 170, Casio €135,00 |
G70, Roland incl.DM2100 €2.949,00 |
Solton X1 Oriental=occasion= €1.398,00 |
MC70, Medeli €149,00 |
![]() PA80, Korg Aanbieding €1.699,00 |
PSR1100, Yamaha €759,00 |
PSR E303, Yamaha Nieuw €199,00 |
PA1X, Korg €2.749,00 |
برخی مدلهای کیبورد به همراه قیمتها.برای اطلاعات بیشتر روی هر مدل کلیک کنید.
باز کردن قفل فلاش کورگ
در جواب..
از دوستان اگه کسی ریتم های قدیمی داره لینکشو برای سازکده بفرسته ممنون میشم.اگه کسی هم از نمایندگی کیبوردهای مختلف در شهرهای مختلف آدرسی داره برای سازکده معرفی کنه تا به دوستان دیگر هم کمک بشه .در ضمن حمید جان خیلی خوشحال میشم برای سازکده میدی بفرستی حتما اونو با نام خودت د ر وبلاگ قرار میدهیم.
این آدرس ایمیل برای دریافت فایلهای شما sazkadeh@yahoo.com
موفق باشید...
ذخیره ریتمها در کورگ
يک روش مفيد ترديگه براي ذخيره کردن ريتم بجاي ريتمهاي اصلي کيبوردهاي 50 و 80
سلام دوستان امروز مي خوام يه روشي بهتون ياد بدم که فکر مي کنم بيشترتون بلد نباشيد
.با استفاده از اين روش مي تونيد به جاي ريتمهاي اصلي دستگاهتون ريتمهاي خودتون رو بريزيد.
براي اين کار بايد دکمه Disk رو در قسمت سمت چپ کيبوردتون بزنيد بعد به صفحه 9 برويد بعد گزينه fast.style protect رو از حالت on به off تبديل کنيد.
حالا مي تونيد به قسمت load تشريف ببريد و ريتماتون رو توي هر بانکي که خواستيد جاي ريتمهاي اصلي دستگاهتون بريزيد. که به نظر من بانکهاي 14 و 15 (jazz 1 و jazz 2 ) بلا استفاده هستند و مي تونيد اول از اين بانکها استفاده کنيد.
در ضمن اگر دوباره به ريتمهاي اصلي دستگاهتون نياز پيدا کرديد مي تونيد ازrestore data در صفحه ي 8 disk استفاده کنيد و همه ريتماي اصلي دستگاهتون رو برگردونيد سر جاشون.البته بوسيله اون 5 تا ديسکي که گذاشتم توي وبلاگ.
يا اينکه اصلا قبل از لود کردن ريتماتون به جاي ريتماي اصلي دستگاهتون ، اول اونا رو روي يک فلاپيsave کنيد تا خيالتون راحت بشه.
سازکده در پرشین بلاگ
www.sazkadeh.persianblog.com
میدی نت

نرم افزاری برای ادیت ریجستری یاماها 640-740
مقایسه انواع کیبوردها
موفق باشید
ریتم برای ارگ یاماها مدل 630-640-740
ریتم یاماها 2000و 1000
در جواب دوستان
اول از آقا رضا تشکر میکنم به خاطر کمکشون .ایشون یه لینک برای سمپلهای کورگ ۸۰ برای سازکده فرستادن که دوستان میتونن از اینجا دانلود کنن.وهمچنین یک بکاپ فلش ایرانی که اونم از اینجا بگیرید.
خدمت حمیدرضا خان هم عرض کنم ما برای کسی ریتم یا سانگ یا چیز دیگری نمیفرستیم ما هرچه دوستان نیاز دارند توی وبلاگ میگذاریم فقط باید زحمت بکشن و اونها را دانلود کنن. به چشم ریتم ۲۰۰۰ هم واستون گذاشتم.نر افزار 5.2.1 yamaha musicsoft هم هست ولی نسخه کرک نشدش انشا ا... در تاپیک بعدی میگذارم اما توجه کنید که برای استفاده از این نرم افزار که رابطی بین کامپیوتر و ارگ شماست .حتما نیاز به کابل رابط مخصوص اون دارید.



وبلاگ سازکده محلی برای ارائه هر آنچه در باره نواختن و ساختن و پخش کردن نیاز دارید.