جوابیه

با سلام خدمت همه دوستان

در جواب دوستان باید عرض کنم که بزودی وب سایت سازکده راه اندازی شده و مشکل لینکهای دانلود رفع میگردد.در ضمن موضوعات تفکیک شده و ریتمهای جدید نیز بارگذاری میشود.

در جواب بعضی دوستان که یک سری از کارهای رپ را برای سازکده ارسال کردند و تقاضای پخش در وبلاگ را نمودند با عرض شرمندگی باید اعلام کنیم بنا به نظر آقای جنگجو و با توجه به اینکه کلیه فعالیت های سازکده تابع قانون دولت محترم جمهوری اسلامی ایران میباشد لذا از نشر آهنگهای بی محتوا و صرفا غیر عرفی معذوریم.

در ضمن چون از این به بعد سایت سازکده رسما جوابگوی سوالات شماست و لی برای دسترسی مستقیم با آقای جنگجو میتوانید با شماره دفتر اصفهان تماس حاصل کنید .

همچین بخش شعر نیز به زودی به مطال سایت اضافه خواهد شد.

 

تشکر

قسمتی از نظر دوستان

سلام ...ازتوضیح اسمم شروع میکنم بعد از نام خودم عدد 2100 را ملاحظه میفرمایید که بخاطر عشق و اروزی داشتتن کیبورد 2100 یاماها انتخاب کرده ام اما بدلیل وضعیت بد مالی خانوادگی به سختی توانستم ارگ یاماها 500 قدیمی بخرم در عین حال شبها خواب میبینم یک یاماها 2100 خریدم و گاه گداری پشت ویترین مغازه های لوازم موسیقی به این ارگ خیره میشوم شاید برای 10 دقیقه و یا بیشتر .... این توضیح را برای معرفی خودم نوشتم ..... اما سخن من با نویسنده این وبلاگ ..... چند سالی است که با کامپیتری مدل پایینی که با محبت مالی یکی از دوستانم خریداری کردم در اینترنت دنبال سایتهای مورد علاقه خود میگردم . در تمام سایتها و وبلاگهایی که رفتم حتی انهایی که هیچ وقت راه اندازی نشدند و فقط لوگوی صفحه انها پیغام بزودی راه اندازی میشود را نمایان میکرد حداقل 4 یا 5 نظر در قسمت نضرات یافت میشد . حتی اگر بصورت تست و یا تفننی نوشته شده بودند اما حاضرم قسم یاد کنم که تا بحال هیچ وبلاگ و سایتی را ندیده بودم که کسی نظری در ان نداده باشد بغیر از این وبلاگ اما تعجب و ناراحتی من از این است این کسانی که می ایند وسانگ و ریتم ومیدی مجانی دانلود میکنند از فر وردین85 تا به امروز 16 شهریور 86 حتی یک نفر در بخش نظرات چیزی تایپ نکرده . نظر دادن پیشکش همه دوستان یک نفر حتی زحمت تایپ کردن چهار حرف ( ت ش ک ر ) را به خود نداده است . از امروز من تصمیم گرفته ام هر روز در قسمت نظرات حداقل جمله بخاطر همه چیز ممنون را بنویسم . من هم مثل نویسنده این وبلا گ در تعجب هستم با این حجم بالای دانلود کاربران از این و بلاگ چرا در طول 17 ماه فعالیت ابن وبلاگ حتی یک نظر هم نوشته نشده ....................... ادامه دارد ..............................

 

دوست من سعید جان ممنون از لطف شما ...من هم شروع کارم با سازی پایینتر از ساز شما بود سعی کنید نتیجه را میبینید.برای کار دیجیتال همان کافی است.

چند مطلب نیاز به یاد آوریست....ارائه ریتم و میدی به صورت دانلود بخشی از کار ماست ....سازکده و فروشگاه آن نیازی به نظرات هیچ یک از دوستان ندارد تنها پیشنهادات شما چاره راه گشای نیازهای شماست.

موسسه اکتیو قسمت عمده فعالیت اون ارائه تجهیزات دیجیتال صدا برداری و آهنگسازی به تمام نقاط کشور میباشد.بزودی سایت رسمی این موسسه نیز باز گشایی میشود.

جواب دوستان

در جواب دوستمون امیر بباید بگم این مسئله همون اختلال فرکانسه .

ببینید اصلا دلیلی نداره میکروفن و باند در یک محیط باشه اونم یه اطاق کوچک .استفاده از باند و آمپلی فایر فقط مخصوص سالنهای بزرگ و جاهایی که فاصله واسه ارسال صدا زیاده .....بله به قول شما باید فاصله میکروفن و خروجی یا همون باند های شما زیاد باشه اما اگه فاصله نزدیک هست  و میخواهید صدای زیادتری بشنوید از هدفون استفاده کنید.

معمولا اتاقهای رکورد همه از هدپون استفاده میکنن چون ورودی و خروجی یکی نشه.

چیدمان یا دکور میکروفن و فاصله میکروفنها و زوایاشون تابع هیچ قانون خاصی نیست و با تغیر محل و تغیر زوایا مشکل رفع میشه البته در محیطهای بزرگ.

 

در جواب دوستمون بهترین کارت ۲۴۹۶ هست از همه لحاظ .قیمت خوب .پردازش عالی.و نیمه حرفه ای قیمت هم در تهران ۱۶۵ و در اصفهان من ۱۷۵ میفروشم  و جز پر فروش ترین کارتهای امسال هم بوده.

پلاتنیوم ۲ را ندارم اما ۴ را موجود دارم .۱۹۵.

کریتیو هم محصول خوبیه .انتخاب باشماست .این دو کارت برابر هم دیگرند.

با سلام خدمت تمامی دوستان عزیز

امیدوارم که در هر صورت اوضاع بر وفق مراد شما باشه ...

با عرض معذرت از این که مدتی در خدمت شما دوستان نبودم ..که البته به دلایل زیادی نتونستم وبلاگ را سر و سامانی بدم و نهایت عذر مرا پذیرا باشید.

در این مدت نسبتا طولانی ایمیلهای زیادی داشتم مبنی بر اینکه چرا ریتمها را ادامه نمیدم ....که قبلا هم گفتم یکی از دلایلش این بود که متاسفانه به علت دانلود بیش از حدو اتمام کردیت هاست میزبانی خودشو لغو کرد و بنابراین تمامی فایلها نیز پاک شدند. و از آنجا که این کار نیاز به یاری و همت شما دوستان عزیز داشت و غیر از معدود دوستانی که کمک کردند از یاریه بقیه یاران بی نسیب ماندیم تصمیم بر این شد که تا مدتی از اپلود فایلها روی وبلاگ خودداری کنم .

از طرف دیگه با ورود به عهرصه موسیقی دیجیتال و گسترش دامنه هیپ هاپ خانی در بین جوانان و نیاز به آموزش به این فرایند ...این رو حس کردم از این به بعد مطالب متنوع و کاملی درباره تمامی نرم افزارهای آهنگسازی و صدا برداری و آموزش آنها و چگونگی ساخت یک آهنگ از اول تا پایان ..رکور گیری و وکالینگ و نهایتا مسترینگ مطالبی را در وبلاگ قرار بدم.

به یاری خدا ادامه این مطالب را در سایتی جداگانه به حضور شما ارایه خواهم کرد.

سازکده

سلام به دوستان

سریعا جواب برخی دوستان را بدم ....

 

سعید و رضا و سخی و آرش جان .. تمامی لینکها سالمه ...اما از اونجایی ه باید تفاوتی بین کسایی که ریتم و میدی میفرستن با بقیه باشه ..مجبور شدیم با مشورت دوستان روی لینکها پسورد بگذاریم...بنابراین تنها کسانی میتونن از ریتمهای خود سازکده استفاده کنند که عضو باشند ...برای عضویت که مجانی هم هست به قسمت موضوعات و عضویت مراجعه کنید.

ممنون از دوست خوبم حمید.

مهدی جان سمپل و درام کیت برای کار حرفه ای کم در بازار پیدا میشه ..البته در نت با کمی جستجو  میتونی یه چیزهایی پیدا کنی ولی بهترین راه اینه که اگه برای آهنگسازی دنبالش هستی خودت بسازی .....یعنی با سونار رکورد کنی ..اگه توضیح بیشتر خواستی ایمیل کن.

علی جان...اگر بعضی ریتمها صداهای به خصوصی را پخش نمیکند به خاطر اینه که ریتمها با درام کیت شما منطبق نیست ..البته من سعی کردم ریتمها را تا حد امکان استاندارد کنم اما  بعضی از ریتمهارا اگر تغییر میدادم محتوای اصلیشونو از دست میداد.

تا یه مجموعه ریتم دیگه خدانگهدار

عضویت و شرایط

باتوجه به برخی مسایل:

به همین منظور بر روی بعضی از لینکهای وبلاگ پسورد گذاشته شده ..دلیل این کار هه از سه جهت قابل توجیهه..

۱ـبسیاری از دوستان زحمت میکشن و برای سازکده ریتم ارسال میکنن و حتی مایل نیستن نامشون برده بشه بنابر این باید با کاربرهای معمولی فرقی داشته باشند.

۲ـمشارکت و همکاری شما در سازکده کمک کم با توجه به بالارفتم آمار دانلودها نیاز میشه و متاسفانه ما ایرانی ها یاد گرفته ایم هر چیز مجانی بود ...بی رویه از اون استفاده کنیم...

۳ـمشاهده شده برخی ریتمهای  در برخی وبلاگها به فروش گذاشته شده باتوجه که این ریتمها از اول هم مال من نبوده لذا موردی نیست اما از کانال سازکده مهم است.

بزودی شرایط عضویت اعلام میشود ...و اعضا پسورد لازم را برای دانلود مطالب دریافت میکنند.

در ضمن این برنامه به هیچ وجه تا اطلاع بعدی  لغو نمیگردد..

منتظر باشید.

در جواب دوستان

ممنون از دوستان

نکته اول اینکه من اسم وبلاگ خاصی را نیاوردم کسی هم که شما میفرمایید نمیشناسم اما گویا ایشون وبلاگ آوا موزیک را دارن ..من اتفاقا اوایل کار وبلاگ یکی از دوستان چند تا میدی از ایشون برای سازکده لینک کردن که بعدا اعتراض آوردن چرا داخل وبلاگ گذاشتید .سازکده هم ضمن اینکه منبع را ذکر کرد ..عذر خواهی کرد.

در مورد اینکه میفرمایید این ریتمها را باید برای فروش گذاشت چرا ..من قبول دارم  هر کی میتونه ریتمهایی که کار خودشه بفروشه ...نه پکیجهایی که بچه های اونطرف با زحمت و به قیمتهای بالا میخرن و مجانا وارد ایران میکنن.

من خودم کارم آهنگسازیه بنابر این ریتم و مشتقات اون کارمه و خیلی خوب میدونم چی به کجاست .ساخت ریتم سمپلر نیاز داره..سینتی مجهز میخواد .میکسرهای آنالوگ نیاز داره...

البته این ریتمهای موجود در بازار ریتم نیست ..بیشتر اینترو تا ریتم...

در کل ممنون سهیل جان نظر دادی..

من اینجا خیلی راحت میتونم ببینم چه شخصی (البته از طریق آی پی)چند بار به وبلاگ سر زده و چی دانلود کرده..شما که خودی هستید.

 

در جواب بابک ریتمهای همه کاره را شروع میکنیم از همین حالا...

 

در سازکده همه چیز رایگان است..

جواب

سلام به همه

امیدوارم خوب باشید .این چند وقتی که نبودم باز درگیر کارهای موزیک آلبوم خودم بودم.چند تا از دوستان باز خواهش کرده بودند که براشون ریتم بفرستم که برای چندمین بار میگم همه اینجا باهم برابرند بنابراین استثنایی برای هنرمندی نیست .باز هم شرمنده دوستان ...من اگر ریتم کورگ جدید داشتم از شما دوستان دریغ نمیکردم ..ولی چه کنم که هر چه هست و روی سرور خودم هست ..در وبلاگ نیز موجود است .

یکی از دوستان هم در باره سمپلینگ سوال کرده بودند که باید در جواب این دوست عزیز بگم که بله هم واسطه نرم افزاری و هم مبدل سخت افزاری سمپلینگ موجود است. بهترین نرم افزار برای اینکار ریزن است.و نوع سخت افزاری هم همه جا موجود است قیمت هم تا جایی که یادمه از ۳۵۰۰۰۰ تومان به بالاست .

به یاری شما از هفته آینده بحث پیرامون آهنگسازی از ابتدا تا انتها را در ۲۰ پست بصورت فشرده شروع خواهیم کرد.

موفق باشید.

در جواب شما

با عرض شرمندگی مدتی نبودم...ابتدا جوابهای دوستان ...یکی از دوستان لطف کرده بود و از ما خواسته بود آهنگایی که خودشون کار کرده بودند داخل وبلاگ آپ کنن ...به چشم خیلی خوشحال میشم...برای اینکار ابتدا باید این فایلها را روی یک سرور دایمی و خوب آپ کنید ...سپس آدرس لینکشو برای سازکده ارسال کنید ...راه دیگر هم اینه توسط ایمیل سازکده در یاهو آونها را برای ما ارسال کنید ممنون...

دوست دیگه هم خواهش کرده بودند که ریتم های جدید کورگ بگذارم..خدمت این دوست عزیز بگم کم کاری از من نیست از سایر دوستان است اگه حتی از این همه کاربر فقط یک نفر ریتمهایی که خریداری میکنه واسه سازکده بفرسته متقابلا همه از اون استفاده میکنن ...من هم چندان رابطه خوبی با کورگ ندارم سازی هم که دارم یاماهاس و یه میدی کیبورد که تنها صفحه کلیده چون کارم فقط و فقط آهنگسازی و تنظیمه ...بنابر این یه کم زحمت بکشید ...

در هر صورت همه چیز در سازکده رایگان است....

 

در جواب دوستان

با سلام به همه در جواب دوست گرامی سیاوش جان که پرسیده بودند چرا مجموعه ریتمهای همه کاره روی کیبوردشون برخی صدا ها را به اجرا در نمیاره باید بگم .من شخصا این ریتمها را روی تمامی مدلهای یاماها آزمایش کردم و هیچ مشکلی نداشت.نمیدونم مشکل کجاست اما شما میتونید جای سازهای خالی را با درام کیتها و سمپل های ساز خودتون روی خود کیبورد تعویض کنید. در جواب بهزاد جان باید بگم به چشم ..من خودم ریتم نمیسازم و البته سازندگان این ریتمها هم متاسفانه با این چند ریتم که تعدادشون هم به 50 ست هم نمیرسه کاسبی راه انداخته اند ..متاسفانه دوستان هم کم لطفی میکنن..اگر از هر 10 کاربر تنها یک کاربر برای ما یک ریتم ارسال کنه یا آدرس لینکشو بده سازکده شرمنده شما دوستان نمیشد. از طرف دیگر من بارها اعلام کردم که من کارم آهنگسازیه ...البته ساخت ریتم و تنظیم اون با سازهای متفاوت کار مشکل تریه.... موفق باشید.

ادامه ریتمهای همه کاره

با سلام به همه دوستان

بزودی با ادامه  مجموعه ریتمهای همه کاره در خدمت شما هستیم.در حدود ۶۰ درصد از ریتمهای همه کاره را هنوز در سازکده نگذاشتم.

در ضمن از دوستان چند تا خواهش دارم اول اینکه سازکده چیزی برای کسی نمیفرستد چه مجانی یا چه احیانا در قبال دریافت پول .لذا خواهشا از دوستان درخواست میشه با گذاشتن ای دی یا ایمیلشون نخوان من چیزی برای اونا ارسال کنم که شرمنده میشم .چون وقت نیست ...البته تا اونجا که بشه مطالب را در اختیار دوستان قرار میدم.

مطلب بعدی اینکه دوستان این ریتمهای همه کاره ریتمهایی که توسط خود من تغیر داده شده  و ۱۰۰ درصد بر روی تمامی مدلهای کیبورد یاماها جواب داده لذا فرقی برای مدل مثلا ۶۴۰ با ۷۴۰ یا ۱۰۰۰ نداره.

مطلب بعدی اینکه در صورت امکان از این هفته با توجه به نیاز دوستان بحث آهنگسازی و ضبط صدا و خوانندگی را شروع میکنیم تا انشا ا.. برای بقیه مفید باشیم.

موفق باشید.

همه چیز در سازکده رایگان است.

بازم گله

سلام به همه دوستان

بازم گله از شما دوستان ..بازم نگاهی به کانتر دانلود فایلهای سازکده انداختم .بالای ۱۰۰۰ بار دانلود ..اما همکاری شما دوستان هیچ سازکده نیازی به نظرات شما دوستان نداشته اما به هر حال نیازمند دانستن خواسته های شماست.

به هر صورت تا مدتی ادامه مطالب برای دانلود متوقف شده ...شاید خرید پکیجهای گران قیمت و فروش آن به قیمتهایی آنچنانی دلپذیر تر باشد.

موفق باشید.

یه گله...

با سلام به دوستان عزیز

با توجه به اینکه در هفته های اخیر سازکده مداوم در حال آپ شدن میباشد و با تشکر از استقبال خوب شما دوستان نوازنده گله ای باقیست که چرا با توجه به استفاده  فراوان شما از مطالب وبلاگ که از شمارنده های دانلود ها مشخص است نظرهای شما برای راهنمایی سازکده کافی نیست. خواننده گرامی شما که با نگاهی گذارا و دانلود سریع از سازکده میگذرید .سازکده را حتی از یک نظر کوتاه خود غافل نگذارید.منتظر نظرات شما هستیم.

تداوم مطالب سازکده به نظرات شما بستگی دارد.

همه چیز در سازکده رایگان است.

 

در جواب شما

با سلام

در جواب برخی دوستان که پرسیده بودند چرا من سانگ یا ریتم از خودم نمیگذارم  میخواستم بگم.شما دوست عزیز باید برید مطالب قبلی وبلاگ را بخونید در اینباره سازکده به طور کامل توضیح داده و در ضمن منبع تمامی وبلاگهای دوستان عزیز مانند آوا موزیک یا ریتمکده در پست های قبلی ذکر شده .از طرف دیگر من اگر سانگ از خودم بگذارم بعید میدونم با سازهای شما همخوانی داشته باشه چون همونگونه که میدونید برخی سانگهای کرگ قابل اجرا بر روی سایر دستگاها نیست..

موفق باشید

ریتمهای همه کاره

سلام به همه دوستان

ریتمهایی که از این به بعد تحت عنوان مجموعه ریتمهای همه کاره برای شما میگذارم ریتمهاییه که اصل این ریتمها توسط خود من خریداری شده بنابر این هیچ شخص حقیقی و یا حقوقی و یا هیچ سایت یا وبلاگی نمیتونه این ریتمها را از آن خودش بدونه .برخی از ریتمها را هم از وبلاگهای دوستان جمع آوری کردم که اونها هم این ریتمها را برای انتشار در اختیار بقیه قرار داده اند.

شدیدا متاسفم برای کسانی که هنر را میفروشند .یا با در اختیار داشتن چند تا ریتم مسخره به خیال خودشان بازار راه انداخته اند.

بازم تکرار میکنم این ریتمها روی همه مدلها اجرا میشه اما از اونجا که اینترو  مدلهای مختلف با هم فرق میکنه این احتمال وجود داره که مثلا اینترو یکه ریتم روی مین ریتم آ قرار بگیره .

این پکیج همه کاره را  به یاری خدا تا آخر این هفته به صورت کاملدر وبلاگ قرار میدهم.

با تشکر از دوستان خوبم سعید.سیاوش .رضا .امیر و......

موفق باشید.

همه چیز در سازکده رایگان است.

مجموعه ریتمها

بلاخره مجموعه کامل ریتمهای همه کاره آماده شد . این مجموعه شامل تمامی ریتمهای موجود در بازا میباشد که با تغیراتی توسط خودم بر روی کلیه مدلهای دستگاههای یاماها قابل پخش است.این مجموعه به صورت کاملا مجانی و با کیفیت بالا برای شما فراهم آمده است ...از این هفته هر هفته ریتم های از سه خواننده به ترتیب حروف انگلیسی برای شما در این وبلاگ قرار میدهیم.

حتما با نظرات خود ما را یاری کنید. ادامه این ریتمها بستگی به نظرات شما دارد.

همه چیز دز سازکده رایگان است .

در جواب دوستان

خدمت تمامی دوستان سلام عرض میکنم

چشم همه ریتمهایی که خواسته بودید میگذارم.خدمت دوست عزیزم سعید هم عرض کنم که ریتمهای ۱۰۰۰ با مدلهای دیگر تا حدودی شبیه میباشد از طرف دیگه ریتم ۱۰۰۰ هم در وبلاگ گذاشتم باید به آرشیو ریتمها یه نگاهی بندازی....

موفق باشید

در جواب..

بازم سلام

بلاخره مجموعه کامل ریتمهای همه کاره آماده شد . این مجموعه شامل تمامی ریتمهای موجود در بازا میباشد که با تغیراتی توسط خودم بر روی کلیه دستگاههای یاماها قابل پخش است.این مجموعه به صورت کاملا مجانی و با کیفیت بالا برای شما فراهم آمده است ...از این هفته هر هفته ریتم های از سه خواننده به ترتیب حروف انگلیسی برای شما در این وبلاگ قرار میدهیم.

حتما با نظرات خود ما را یاری کنید. ادامه این ریتمها بستگی به نظرات شما دارد.

همه چیز دز سازکده رایگان است .

در جواب دوستان  چشم ریتم وسمپل جدید میگذاریم.بله...نیازی به کلیک راست در وبلاگ ندارید شما فقط کافیه روی لینکها کلیک کنید....منتظر مطالب جدید باشید...

در جواب..

سلام

از دوستان اگه کسی ریتم های قدیمی داره لینکشو برای سازکده بفرسته ممنون میشم.اگه کسی هم از نمایندگی کیبوردهای مختلف در شهرهای مختلف آدرسی داره برای سازکده معرفی کنه تا به دوستان دیگر هم کمک بشه .در ضمن حمید جان خیلی خوشحال میشم برای سازکده میدی بفرستی حتما اونو با نام خودت د ر وبلاگ قرار میدهیم.

این آدرس ایمیل برای دریافت فایلهای شما sazkadeh@yahoo.com

موفق باشید...

مقایسه انواع کیبوردها

ضمن سلام به همه دوستان  .در نظر داریم بخشی برای مقایسه انواع کیبورد های موجود در بازار از نظر قیمت -کارایی-کیفیت و سایر موئلفه ها راه اندازی کنیم از تمامی دوستانی که در این باره سوالی دارند درخواست میکنیم در بخش مورد نظر سوالات خودشونو مطرح نمایند.

موفق باشید

ریتم یاماها 2000و 1000

اینم یک پکیج ۴ تایی از ریتم یاماها ۱۰۰۰و۲۰۰۰

پکیج اول            پکیج دوم          پکیج سوم           پکیج چهارم

در جواب دوستان

سلام به همه

اول از آقا رضا تشکر میکنم به خاطر کمکشون .ایشون یه لینک برای سمپلهای کورگ ۸۰ برای سازکده فرستادن که دوستان میتونن از اینجا دانلود کنن.وهمچنین یک بکاپ فلش ایرانی که اونم از اینجا بگیرید.

 

خدمت حمیدرضا خان هم عرض کنم ما برای کسی ریتم یا سانگ یا چیز دیگری نمیفرستیم ما هرچه دوستان نیاز دارند توی وبلاگ میگذاریم فقط باید زحمت بکشن و اونها را دانلود کنن. به چشم ریتم ۲۰۰۰ هم واستون گذاشتم.نر افزار 5.2.1 yamaha musicsoft هم هست ولی نسخه کرک نشدش انشا ا... در تاپیک بعدی میگذارم اما توجه کنید که برای استفاده از این نرم افزار که رابطی بین کامپیوتر و ارگ شماست .حتما نیاز به کابل رابط مخصوص اون دارید.

 

 

 

در جواب سوالات شما

بازم سلام

اول اینکه ببخشید از اینکه یه کمی دیر جواب سوالات شما را میدم . سعی میکنم سریعتر آپ کنم.

در جواب حسام باید بگم که میدی خوشگلها را  کامل کردم ولی دارم سعی میکنم جوری کاملش کنم که روی اکثر کیبوردها کامل پخش شه چون بعضی از کیبوردهای مدل پایین درام کیتهایی که من استفاده میکنم نداره و لذا ریتم عجیب و غریبی پیدا میکنه ولی حتما تا فردا میگذارم .

در جواب آقا فرزاد که پرسیده بودند که چطوری میشه ملودی یا میدی را از کامپیوتر روی A3 ریخت باید بگم که بله میشه ولی چند تا مشکل داره اول اینکه حجم حافضه داخلی این کیبورد خیلی پائینه و شما مجبورید نهایتن ۴-۵ میدی روی این کیبورد ذخیره کنید و اینکه مجبورید میدیها را در قسمت ذخیره بانک صداتون ذخیره کنید که باز در اینصورت به مشکل بر می خورید . در مورد ریتم هم همینطور.پس به صرفه نیست میدی یا ریتم روی A3 ریخت البته هستند کسانی که اینکار را کرده اند .

اما عکس این مطلب ممکنه یعنی شما میتوانید توسط نرم افزار های مخصوص کامیوتر مثل سونار یا کیک والک هر آنچه روی کیبوردتان داری به کامیوتر منتقل کنید .البته به دو شرط:

اول اینکه کابل رابط مخصوص کیبورد به رایانه را داشته باشید .که برای شما آقا فرزاد به صرفه است یه کارتریج یا کارت ریتم خریداری کنید تا کابل چون این کابلها قیمت بالایی دارند . بین ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان.

دوم اینکه کیبورد شما دارای سیستم جنرال میدی یا همان فرمت میدی استاندار باشد .که روی کارتن یا خود کیبورد در صورت داشتن این سیستم نوشته شده است.

اما بهترین راه اینه که کیبوردی تهیه کنید که قابلیت خواندن دیسکت را داشته باشه ارزان ترین این مدل یاماها ۶۴۰ را به شما یشنهاد میکنم که حدودا ۳۰۰ هزار تومان بیشتر نیست .

در  جواب آقا حبیب هم باید بگه چشم یه سری ریتم عالی کورگ آماده دارم ولی باز مشکل حجم بالاست و سرعت پایین اینترنت.

 

در جواب مهیار

مهیار جان با عرض شرمندگی . چند روزی باید صبر کنی چون هنوز فضای مطمئنی برای آپلود فایلها پیدا نکردم . البته سایتهایی هستند که فضای مجانی و زیاد میدهند ولی این سایتها غالبا بعد از مدتی فایلهای موجود روی هاست خودشونو به علت کمی جا پاک میکنن و بعضی هم بعد از مدتی آدرسشونو عوض میکنند به هر حال باید کمی صبر کنید .

سعی کردم که تمامی ریتمهای موجود تا حالا را در بازار بر حسب خواننده در وبلاگ قرار بدم .یعنی از هر خواننده ای حدود ۱۰ ریتم .

از طرف دیگر بسیاری از این ریتمها فقط مخصوص مدلهای ۲۰۰۰ و آ ۱۰۰۰ است که من با یه کم دستکاری کاری کردم که هر کیبوردی که درایو فلاپی داره براحتی این ریتمها را قبول کنه.

به هر حال کمی باید صبر کرد. چون آپلود این همه اطلاعات کمی طول میکشه .

البته مجموعه کاملی از سانگ و ریتم و صدا که شامل ۱ سی دی میباشد موجود است .ولی سعی من بر این است که مجانا اونو در اختیار شما بگذارم.

موفق باشید.

داستانی شده

سلام به همه دوستان

بد ندیدم چند مطلب را اینجا بگم. اول اینکه میبینم اکثر ریتم ها یا صداهای موجود در وبلاگها یا وبسایت ها تکراری هستن یا خیلی قدیمی . خوب دلیلشم اینه که این ریتمها با دقت و تلاش زیاد درست میشه و معمولا در بازار مجانی پیدا نمیشه و کسانی هم که سازنده این ریتمها هستند مایل نیستن ماحصل کارشونو مجانی روی سایتها بگذارند.

البته چندان هم مهم نیست چون اولا که معمولا چند نفر باهم جمع میشوند و مجموعه ای از این ریتمها و سانگها میخرن و بین خودشون کپی میکنن یا روی وبلاگشون میگذارن و از طرف دیگه این ریتمها بعد از مدتی که قدیمی شدند مجانی وارد بازار میشند.

البته من هنوز سرور مطمئن و سریعی پیدا نکردم که مجموعه ریتمها و سانگهامو روش بگذارم ولی قول میدم در این هفته حتما این کار را انجام بدم. فعلا از فایلهای دوستان با ذکر منبع استفاده میکنم.

بزودی مجموعه جدید و جالبی از ریتمهایی که بسیار حرفه ای هستند اینجا قرار میدم . پس منتظر باشید.

موفق باشید

 

یه خواهش

از همه دوستان عزیز میخوام مطالبی که نیاز دارن در قسمت نظرات بنویسند.تا زمانی که شما چیزی نگید من نمیدونم چه چیزهایی نیاز دارید.

نظر یادتون نره

 

جواب به یه اعتراض

یکی از کاربران در قسمت نظرات نظر داده بودند که بد نیست در مورد اون جوابی قانع کننده بدم .

درخواست ایشون این بود که:

سلام
دوست عزیز تمام چیز هایی که گذاشتی تو وبلاگ از جاهای دیگه و سایت های دیگه برداشتی
چرا از کارای خودت نمیذاری
کسی به خاطر گذاشتن میدی تکراری از تو تشکر نمیکنه
این میدی های جدید هم که گذاشتی حمید بختیاری و امید بختیاری و علی نیروانا زدن تو هم بیا با میدی های خودت مشهور بشو و از میدی سایت های دیگه مثل :

http://www.kurdishmusic.net
www.avamusic.blogfa.com
www.navazandegan.com

نذار(نگذارید)

 

نکته اولی که جالبه اینه که اولا این خانم خیلی زود با ما دختر خاله شدند. یعنی نمیدونند که با کسی که آشنا نیستند نباید  بگند  تو یا بذار یا نذار یا بشو یا نشو .

دوم اینکه من ۲۸ سالمه و کارم ریتم و سانگ یا میدی یا کیبورد نیست من کارم فقط آهنگ سازیه و بیشتر  عملی کار میکنم. البته نمیگم شاد زدن کار مهمی نیست نه چه بسا که دوستانی که این خانم اسم بردن همه از بچه های خوب میدی ساز هستن.و لی کارشون میدیه اما من کارم میدی نیست ونبوده .من دو تا سایت موزیک داشتم که فقط در مورد رکورد و آرانژ مطلب داشت ولی از بس هر کس تو قسمت نظرات در خواست میدی و سمپل کرد مجبور شدم روی یه سروری که سرعت بالا داره این وبلاگ را بزنم .

سوم اینکه من بدون اجازه مطلبی را از کسی نمیگذارم اطمینان داشته باشید تمامی میدی ها و استایلها با رضایت سایتها اینجا گذاشته میشه. از طرف دیگر این دوستانی که اسم بردی این موزیکها را به صورت رایگان در وبلاگشون گذاشتند . برای چی؟ برای دانلود دوستان عزیز .اصلا اینترنت جاییست برای به اشتراک گذاشتن مطالب.در ضمن اگه این خانوم کمی دقت میکردند منبع میدی ها را اون پایین پست میدیدن.

چهارم اینکه من حدود ۱۳۰۰۰ میدی و خیلی بیشتر استایل دارم . میدیهای اورجینال از تمامی خوانندگان برخی میدی ها هم مستقیما از خود خوانندگان داخل گرفتم . چون جدیدا اکثر موزیکها الکترونیکی شدند.اما دلیلی نمیبینم همه اینها را توی این وبلاگ بذارم .چون ۲۰۰ -۳۰۰ تا بدرد بخور بیشتر نداره . و بقیه اصلا قابل گوش دادن نیست .

در مورد سایت کرد موزیک گفته بودند یا نوازندگان یا آوا موزیک . در باره کرد موزیک که خیلی هم باید آقای کارزانی خوشحال باشن که لینک دادم  . آوا موزیک را هم من نمیشناسم ولی خوشحال میشم با آقای بختیاری آشنا شم . نوازندگان هم که سایت نیست یه محل است برای لینک دادن و بنده اطلاعی ندارم از کی لینک میذاره در ضمن سایت جالبی نیست .

در ضمن در قسمت نظرات خیلی ها درخواست میدی میکنن . تازه کارهایی که آدم وقتی علاقشونو به موزیک میبینه واقعا متعجب میشه.من هم برای جواب دادن به همین موضوعات و درخواستها اینجام .

در آخر باید بگم که خیلی مشتاقم یه دونه از کارهای میدی این خانوم را ببینم .البته اگه از کارهای میدی من بخواهید من با سونار و یه کیبورد کلاوی میدی تهیه میکنم که بعید میدونم صداهای نرم افزاری را  کیبوردها داشته باشن .

موفق باشید.

بزودی میدی شاد

بزودی ۲۰ میدی شاد  در این پست برای دانلود قرار میدم.

این میدی ها شامل :دختر کابلی.خوشگلا باید برقصن.دارم میرم به تهران.بهناز.جیگر.آلاله.همه میگن.شیرین شیرین.ماچ و..........

ریتم برای یاماها 1000

در جواب نوید باید بگم که نوید جان چه ریتمی از اندی میخواهی.منظورم کدوم اهنگشو.چون ریتمهای اندی کم نیستن.

موفق باشی

درخواست

از تمامی بازدیدکنندگان عزیز خواستارم در صورتی که نیاز به آکورد . شعر.میدی.نت.تبلیچر.نرم افزار دارند. در قسمت نظرات درخواست نمایند .تا در اولین فرصت درخواست آنان در وبلاگ قرار گیرد.

ذخیره کردن میدی ها

برای ذخیره کردن میدی ها ابتدا بر روی هر آهنگ کلیک راست کرده سپس گزینهsave target as   را میزنیم.