یکی از کاربران در قسمت نظرات نظر داده بودند که بد نیست در مورد اون جوابی قانع کننده بدم .
درخواست ایشون این بود که:
سلام
دوست عزیز تمام چیز هایی که گذاشتی تو وبلاگ از جاهای دیگه و سایت های دیگه برداشتی
چرا از کارای خودت نمیذاری
کسی به خاطر گذاشتن میدی تکراری از تو تشکر نمیکنه
این میدی های جدید هم که گذاشتی حمید بختیاری و امید بختیاری و علی نیروانا زدن تو هم بیا با میدی های خودت مشهور بشو و از میدی سایت های دیگه مثل :
http://www.kurdishmusic.net
www.avamusic.blogfa.com
www.navazandegan.com
نذار(نگذارید)
نکته اولی که جالبه اینه که اولا این خانم خیلی زود با ما دختر خاله شدند. یعنی نمیدونند که با کسی که آشنا نیستند نباید بگند تو یا بذار یا نذار یا بشو یا نشو .
دوم اینکه من ۲۸ سالمه و کارم ریتم و سانگ یا میدی یا کیبورد نیست من کارم فقط آهنگ سازیه و بیشتر عملی کار میکنم. البته نمیگم شاد زدن کار مهمی نیست نه چه بسا که دوستانی که این خانم اسم بردن همه از بچه های خوب میدی ساز هستن.و لی کارشون میدیه اما من کارم میدی نیست ونبوده .من دو تا سایت موزیک داشتم که فقط در مورد رکورد و آرانژ مطلب داشت ولی از بس هر کس تو قسمت نظرات در خواست میدی و سمپل کرد مجبور شدم روی یه سروری که سرعت بالا داره این وبلاگ را بزنم .
سوم اینکه من بدون اجازه مطلبی را از کسی نمیگذارم اطمینان داشته باشید تمامی میدی ها و استایلها با رضایت سایتها اینجا گذاشته میشه. از طرف دیگر این دوستانی که اسم بردی این موزیکها را به صورت رایگان در وبلاگشون گذاشتند . برای چی؟ برای دانلود دوستان عزیز .اصلا اینترنت جاییست برای به اشتراک گذاشتن مطالب.در ضمن اگه این خانوم کمی دقت میکردند منبع میدی ها را اون پایین پست میدیدن.
چهارم اینکه من حدود ۱۳۰۰۰ میدی و خیلی بیشتر استایل دارم . میدیهای اورجینال از تمامی خوانندگان برخی میدی ها هم مستقیما از خود خوانندگان داخل گرفتم . چون جدیدا اکثر موزیکها الکترونیکی شدند.اما دلیلی نمیبینم همه اینها را توی این وبلاگ بذارم .چون ۲۰۰ -۳۰۰ تا بدرد بخور بیشتر نداره . و بقیه اصلا قابل گوش دادن نیست .
در مورد سایت کرد موزیک گفته بودند یا نوازندگان یا آوا موزیک . در باره کرد موزیک که خیلی هم باید آقای کارزانی خوشحال باشن که لینک دادم . آوا موزیک را هم من نمیشناسم ولی خوشحال میشم با آقای بختیاری آشنا شم . نوازندگان هم که سایت نیست یه محل است برای لینک دادن و بنده اطلاعی ندارم از کی لینک میذاره در ضمن سایت جالبی نیست .
در ضمن در قسمت نظرات خیلی ها درخواست میدی میکنن . تازه کارهایی که آدم وقتی علاقشونو به موزیک میبینه واقعا متعجب میشه.من هم برای جواب دادن به همین موضوعات و درخواستها اینجام .
در آخر باید بگم که خیلی مشتاقم یه دونه از کارهای میدی این خانوم را ببینم .البته اگه از کارهای میدی من بخواهید من با سونار و یه کیبورد کلاوی میدی تهیه میکنم که بعید میدونم صداهای نرم افزاری را کیبوردها داشته باشن .
موفق باشید.