جواب
امیدوارم خوب باشید .این چند وقتی که نبودم باز درگیر کارهای موزیک آلبوم خودم بودم.چند تا از دوستان باز خواهش کرده بودند که براشون ریتم بفرستم که برای چندمین بار میگم همه اینجا باهم برابرند بنابراین استثنایی برای هنرمندی نیست .باز هم شرمنده دوستان ...من اگر ریتم کورگ جدید داشتم از شما دوستان دریغ نمیکردم ..ولی چه کنم که هر چه هست و روی سرور خودم هست ..در وبلاگ نیز موجود است .
یکی از دوستان هم در باره سمپلینگ سوال کرده بودند که باید در جواب این دوست عزیز بگم که بله هم واسطه نرم افزاری و هم مبدل سخت افزاری سمپلینگ موجود است. بهترین نرم افزار برای اینکار ریزن است.و نوع سخت افزاری هم همه جا موجود است قیمت هم تا جایی که یادمه از ۳۵۰۰۰۰ تومان به بالاست .
به یاری شما از هفته آینده بحث پیرامون آهنگسازی از ابتدا تا انتها را در ۲۰ پست بصورت فشرده شروع خواهیم کرد.
موفق باشید.
وبلاگ سازکده محلی برای ارائه هر آنچه در باره نواختن و ساختن و پخش کردن نیاز دارید.