سریعا جواب برخی دوستان را بدم ....

 

سعید و رضا و سخی و آرش جان .. تمامی لینکها سالمه ...اما از اونجایی ه باید تفاوتی بین کسایی که ریتم و میدی میفرستن با بقیه باشه ..مجبور شدیم با مشورت دوستان روی لینکها پسورد بگذاریم...بنابراین تنها کسانی میتونن از ریتمهای خود سازکده استفاده کنند که عضو باشند ...برای عضویت که مجانی هم هست به قسمت موضوعات و عضویت مراجعه کنید.

ممنون از دوست خوبم حمید.

مهدی جان سمپل و درام کیت برای کار حرفه ای کم در بازار پیدا میشه ..البته در نت با کمی جستجو  میتونی یه چیزهایی پیدا کنی ولی بهترین راه اینه که اگه برای آهنگسازی دنبالش هستی خودت بسازی .....یعنی با سونار رکورد کنی ..اگه توضیح بیشتر خواستی ایمیل کن.

علی جان...اگر بعضی ریتمها صداهای به خصوصی را پخش نمیکند به خاطر اینه که ریتمها با درام کیت شما منطبق نیست ..البته من سعی کردم ریتمها را تا حد امکان استاندارد کنم اما  بعضی از ریتمهارا اگر تغییر میدادم محتوای اصلیشونو از دست میداد.

تا یه مجموعه ریتم دیگه خدانگهدار