با سلام خدمت تمامی دوستان عزیز

امیدوارم که در هر صورت اوضاع بر وفق مراد شما باشه ...

با عرض معذرت از این که مدتی در خدمت شما دوستان نبودم ..که البته به دلایل زیادی نتونستم وبلاگ را سر و سامانی بدم و نهایت عذر مرا پذیرا باشید.

در این مدت نسبتا طولانی ایمیلهای زیادی داشتم مبنی بر اینکه چرا ریتمها را ادامه نمیدم ....که قبلا هم گفتم یکی از دلایلش این بود که متاسفانه به علت دانلود بیش از حدو اتمام کردیت هاست میزبانی خودشو لغو کرد و بنابراین تمامی فایلها نیز پاک شدند. و از آنجا که این کار نیاز به یاری و همت شما دوستان عزیز داشت و غیر از معدود دوستانی که کمک کردند از یاریه بقیه یاران بی نسیب ماندیم تصمیم بر این شد که تا مدتی از اپلود فایلها روی وبلاگ خودداری کنم .

از طرف دیگه با ورود به عهرصه موسیقی دیجیتال و گسترش دامنه هیپ هاپ خانی در بین جوانان و نیاز به آموزش به این فرایند ...این رو حس کردم از این به بعد مطالب متنوع و کاملی درباره تمامی نرم افزارهای آهنگسازی و صدا برداری و آموزش آنها و چگونگی ساخت یک آهنگ از اول تا پایان ..رکور گیری و وکالینگ و نهایتا مسترینگ مطالبی را در وبلاگ قرار بدم.

به یاری خدا ادامه این مطالب را در سایتی جداگانه به حضور شما ارایه خواهم کرد.

سازکده