تشکر
سلام ...ازتوضیح اسمم شروع میکنم بعد از نام خودم عدد 2100 را ملاحظه میفرمایید که بخاطر عشق و اروزی داشتتن کیبورد 2100 یاماها انتخاب کرده ام اما بدلیل وضعیت بد مالی خانوادگی به سختی توانستم ارگ یاماها 500 قدیمی بخرم در عین حال شبها خواب میبینم یک یاماها 2100 خریدم و گاه گداری پشت ویترین مغازه های لوازم موسیقی به این ارگ خیره میشوم شاید برای 10 دقیقه و یا بیشتر .... این توضیح را برای معرفی خودم نوشتم ..... اما سخن من با نویسنده این وبلاگ ..... چند سالی است که با کامپیتری مدل پایینی که با محبت مالی یکی از دوستانم خریداری کردم در اینترنت دنبال سایتهای مورد علاقه خود میگردم . در تمام سایتها و وبلاگهایی که رفتم حتی انهایی که هیچ وقت راه اندازی نشدند و فقط لوگوی صفحه انها پیغام بزودی راه اندازی میشود را نمایان میکرد حداقل 4 یا 5 نظر در قسمت نضرات یافت میشد . حتی اگر بصورت تست و یا تفننی نوشته شده بودند اما حاضرم قسم یاد کنم که تا بحال هیچ وبلاگ و سایتی را ندیده بودم که کسی نظری در ان نداده باشد بغیر از این وبلاگ اما تعجب و ناراحتی من از این است این کسانی که می ایند وسانگ و ریتم ومیدی مجانی دانلود میکنند از فر وردین85 تا به امروز 16 شهریور 86 حتی یک نفر در بخش نظرات چیزی تایپ نکرده . نظر دادن پیشکش همه دوستان یک نفر حتی زحمت تایپ کردن چهار حرف ( ت ش ک ر ) را به خود نداده است . از امروز من تصمیم گرفته ام هر روز در قسمت نظرات حداقل جمله بخاطر همه چیز ممنون را بنویسم . من هم مثل نویسنده این وبلا گ در تعجب هستم با این حجم بالای دانلود کاربران از این و بلاگ چرا در طول 17 ماه فعالیت ابن وبلاگ حتی یک نظر هم نوشته نشده ....................... ادامه دارد ..............................
دوست من سعید جان ممنون از لطف شما ...من هم شروع کارم با سازی پایینتر از ساز شما بود سعی کنید نتیجه را میبینید.برای کار دیجیتال همان کافی است.
چند مطلب نیاز به یاد آوریست....ارائه ریتم و میدی به صورت دانلود بخشی از کار ماست ....سازکده و فروشگاه آن نیازی به نظرات هیچ یک از دوستان ندارد تنها پیشنهادات شما چاره راه گشای نیازهای شماست.
موسسه اکتیو قسمت عمده فعالیت اون ارائه تجهیزات دیجیتال صدا برداری و آهنگسازی به تمام نقاط کشور میباشد.بزودی سایت رسمی این موسسه نیز باز گشایی میشود.
وبلاگ سازکده محلی برای ارائه هر آنچه در باره نواختن و ساختن و پخش کردن نیاز دارید.