اینم اکورد قبیله از شادمهر . واقعا این ترانه زیباست...

قید موندنو بزن

(Bm) نکنه یادت بره     مال کدوم(A) قبیله ای (G)       

 تو هنوزم راز(A) جاده های (G) صبح و میدو(F#) نی

 

(Bm) لهجه آبی دریا  توو صدات (A) جون میگیره(G) 

وقتی که شعر سفر(A) رو واسه (G) بارون میخو(F#)  نی

 

(D) میدونم که هردومون (Em) خسته از این فاصله ایم (D)

(D) ولی از یادت نبر (Em) مال کدوم قبیله ایم (Bm)

 

(Bm) قید موندنو(A) بزن(Bm) وقت عبورو (A) رفتن

جاده ها مال (G) تو       صبح صحر مال (F#) منه