ریتم برای یاماها 510
در جواب آقا رضا باید بگه که اصولا ریتمهای موجود در بازار مختص کیبورد های جدید هستن البته نمیخوام بگم کیبورد شما کیبورد خوبی نیست نه چون حتی تا همین ۲-۳ سال پیش قیمت کیبورد یاماها ۵۲۰ تا ۳۰۰ هزار تومان هم رسید . ولی به هر حال ریتمهای جدید به چند دلیل برای کیبورد شما مناسب نیست اول اینکه این ریتمها اغلب با درام کیتها (منظور صداهای کیبورد شماست)منطبق نیست و بعد از اجرا شدن صداهای مناسبی در نمیاد. از طرف دیگر اکثر این ریتمها دارای اینترو و ایندینگ یعنی اول و آخر آهنگ هستند که نمیدانم کیبورد شما دارای چند اینترو هست .
در کل مجموعه ای از ریتمهای ساده یاماها را میگذارم امیدوارم کار گشا باشه.البته اینها را باید ابتدا از حالت فشرده در بیاری سپس بوسیله فلاپی به کیبوردت منتقل کنی.
در مورد میدی هم که سوال کردی میدی یک نوع از فرمت موزیک خیلی کم حجمه که دارای کانالهای مختلفی است و اکثر دستگاههای صوتی و رایانه ای و حتی موبایلها قادر به پخش اون هستند . مزیت میدی ها این است که همه میدیها کانالهای استاندارد جهانی دارند یعنی دارای قاعده و اسلوب استانداردی در ضبط و پخش هستند.
اکثر موزیسینها آماتور با گوش کردن میدی و سپس همنوازی با اون تمرین میکنند.
+ نوشته شده در شنبه چهاردهم مرداد ۱۳۸۵ ساعت 2:54 توسط سازکده
|
وبلاگ سازکده محلی برای ارائه هر آنچه در باره نواختن و ساختن و پخش کردن نیاز دارید.