در جواب دوستان
خدمت تمامی دوستان سلام عرض میکنم
چشم همه ریتمهایی که خواسته بودید میگذارم.خدمت دوست عزیزم سعید هم عرض کنم که ریتمهای ۱۰۰۰ با مدلهای دیگر تا حدودی شبیه میباشد از طرف دیگه ریتم ۱۰۰۰ هم در وبلاگ گذاشتم باید به آرشیو ریتمها یه نگاهی بندازی....
موفق باشید
+ نوشته شده در شنبه پانزدهم مهر ۱۳۸۵ ساعت 11:11 توسط سازکده
|
وبلاگ سازکده محلی برای ارائه هر آنچه در باره نواختن و ساختن و پخش کردن نیاز دارید.