ریتم برای wk1

اینم یه سری ریتم برای wk 1 

امیدوارم تکراری نباشه ...

ALAOUI

NEW_SAID

KATAKUF

SAID_NEW

LAF_JAK

GS_MASR

RAY1

LAF_JK

CH_RAY

CHLHA

CHABA

GSKALIG

NEW_4

_RAI

RAPRAY

GSS_LAF

TASRABJ

PWR

CHARKI LAROUSA
MAGHRIB RAI_S

در جواب سوالات شما

بازم سلام

اول اینکه ببخشید از اینکه یه کمی دیر جواب سوالات شما را میدم . سعی میکنم سریعتر آپ کنم.

در جواب حسام باید بگم که میدی خوشگلها را  کامل کردم ولی دارم سعی میکنم جوری کاملش کنم که روی اکثر کیبوردها کامل پخش شه چون بعضی از کیبوردهای مدل پایین درام کیتهایی که من استفاده میکنم نداره و لذا ریتم عجیب و غریبی پیدا میکنه ولی حتما تا فردا میگذارم .

در جواب آقا فرزاد که پرسیده بودند که چطوری میشه ملودی یا میدی را از کامپیوتر روی A3 ریخت باید بگم که بله میشه ولی چند تا مشکل داره اول اینکه حجم حافضه داخلی این کیبورد خیلی پائینه و شما مجبورید نهایتن ۴-۵ میدی روی این کیبورد ذخیره کنید و اینکه مجبورید میدیها را در قسمت ذخیره بانک صداتون ذخیره کنید که باز در اینصورت به مشکل بر می خورید . در مورد ریتم هم همینطور.پس به صرفه نیست میدی یا ریتم روی A3 ریخت البته هستند کسانی که اینکار را کرده اند .

اما عکس این مطلب ممکنه یعنی شما میتوانید توسط نرم افزار های مخصوص کامیوتر مثل سونار یا کیک والک هر آنچه روی کیبوردتان داری به کامیوتر منتقل کنید .البته به دو شرط:

اول اینکه کابل رابط مخصوص کیبورد به رایانه را داشته باشید .که برای شما آقا فرزاد به صرفه است یه کارتریج یا کارت ریتم خریداری کنید تا کابل چون این کابلها قیمت بالایی دارند . بین ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان.

دوم اینکه کیبورد شما دارای سیستم جنرال میدی یا همان فرمت میدی استاندار باشد .که روی کارتن یا خود کیبورد در صورت داشتن این سیستم نوشته شده است.

اما بهترین راه اینه که کیبوردی تهیه کنید که قابلیت خواندن دیسکت را داشته باشه ارزان ترین این مدل یاماها ۶۴۰ را به شما یشنهاد میکنم که حدودا ۳۰۰ هزار تومان بیشتر نیست .

در  جواب آقا حبیب هم باید بگه چشم یه سری ریتم عالی کورگ آماده دارم ولی باز مشکل حجم بالاست و سرعت پایین اینترنت.

 

در جواب مهیار

مهیار جان با عرض شرمندگی . چند روزی باید صبر کنی چون هنوز فضای مطمئنی برای آپلود فایلها پیدا نکردم . البته سایتهایی هستند که فضای مجانی و زیاد میدهند ولی این سایتها غالبا بعد از مدتی فایلهای موجود روی هاست خودشونو به علت کمی جا پاک میکنن و بعضی هم بعد از مدتی آدرسشونو عوض میکنند به هر حال باید کمی صبر کنید .

سعی کردم که تمامی ریتمهای موجود تا حالا را در بازار بر حسب خواننده در وبلاگ قرار بدم .یعنی از هر خواننده ای حدود ۱۰ ریتم .

از طرف دیگر بسیاری از این ریتمها فقط مخصوص مدلهای ۲۰۰۰ و آ ۱۰۰۰ است که من با یه کم دستکاری کاری کردم که هر کیبوردی که درایو فلاپی داره براحتی این ریتمها را قبول کنه.

به هر حال کمی باید صبر کرد. چون آپلود این همه اطلاعات کمی طول میکشه .

البته مجموعه کاملی از سانگ و ریتم و صدا که شامل ۱ سی دی میباشد موجود است .ولی سعی من بر این است که مجانا اونو در اختیار شما بگذارم.

موفق باشید.

ریتم برای یاماها 510

در جواب آقا رضا باید بگه که اصولا ریتمهای موجود در بازار مختص کیبورد های جدید هستن البته نمیخوام بگم کیبورد شما کیبورد خوبی نیست  نه چون حتی تا همین ۲-۳ سال پیش قیمت کیبورد یاماها ۵۲۰ تا ۳۰۰ هزار تومان هم رسید . ولی به هر حال ریتمهای جدید به چند دلیل برای کیبورد شما مناسب نیست اول اینکه این ریتمها اغلب با درام کیتها (منظور صداهای کیبورد شماست)منطبق نیست و بعد از اجرا شدن صداهای مناسبی در نمیاد. از طرف دیگر اکثر این ریتمها دارای اینترو و ایندینگ یعنی اول و آخر آهنگ هستند که نمیدانم کیبورد شما دارای چند اینترو هست .

در کل مجموعه ای از ریتمهای ساده یاماها را میگذارم امیدوارم کار گشا باشه.البته اینها را باید ابتدا از حالت فشرده در بیاری سپس بوسیله فلاپی به کیبوردت منتقل کنی.

در مورد میدی هم که سوال کردی میدی یک نوع از فرمت موزیک خیلی کم حجمه که دارای کانالهای مختلفی است و اکثر دستگاههای صوتی و رایانه ای و حتی موبایلها قادر به پخش اون هستند . مزیت میدی ها این است که همه میدیها کانالهای استاندارد جهانی دارند یعنی دارای قاعده و اسلوب استانداردی در ضبط و پخش هستند.

اکثر موزیسینها آماتور با گوش کردن میدی و سپس همنوازی با اون تمرین میکنند.

 دانلود ریتم یاماها

داستانی شده

سلام به همه دوستان

بد ندیدم چند مطلب را اینجا بگم. اول اینکه میبینم اکثر ریتم ها یا صداهای موجود در وبلاگها یا وبسایت ها تکراری هستن یا خیلی قدیمی . خوب دلیلشم اینه که این ریتمها با دقت و تلاش زیاد درست میشه و معمولا در بازار مجانی پیدا نمیشه و کسانی هم که سازنده این ریتمها هستند مایل نیستن ماحصل کارشونو مجانی روی سایتها بگذارند.

البته چندان هم مهم نیست چون اولا که معمولا چند نفر باهم جمع میشوند و مجموعه ای از این ریتمها و سانگها میخرن و بین خودشون کپی میکنن یا روی وبلاگشون میگذارن و از طرف دیگه این ریتمها بعد از مدتی که قدیمی شدند مجانی وارد بازار میشند.

البته من هنوز سرور مطمئن و سریعی پیدا نکردم که مجموعه ریتمها و سانگهامو روش بگذارم ولی قول میدم در این هفته حتما این کار را انجام بدم. فعلا از فایلهای دوستان با ذکر منبع استفاده میکنم.

بزودی مجموعه جدید و جالبی از ریتمهایی که بسیار حرفه ای هستند اینجا قرار میدم . پس منتظر باشید.

موفق باشید

 

مجموعه کاملی از فایلهای ریجستری یا همون بانک صدا

مجموعه کاملی از فایلهای ریجستری یا همون بانک صدا

مخصوص همه مدلهای یاماها

دانلود

برگرفته از وبلاگ کیبوردستان

یه خواهش

از همه دوستان عزیز میخوام مطالبی که نیاز دارن در قسمت نظرات بنویسند.تا زمانی که شما چیزی نگید من نمیدونم چه چیزهایی نیاز دارید.

نظر یادتون نره

 

میدی قدیمی

پینک فلوید 2 The wall

مدرن تاکینگ no face no name no number

معین زندگی

آرام (بویز) بی قرار

ابی جعبه جواهر

معین الهی من فدات

یوروپ The final countdown

متالیکا King Nothing

شادمهر یاس

سعید تو مثل گلی

امینم Slim Shady

پینک فلوید Mother

بلک کتز بگو منو کم داری

فرشید امین نسترن

دی جی بوبو Freedom

کویین Show must go on

بویز دختر احمدآباد

داریوش چشم من

فریدون فروغی نیاز

کردی

نوش آفرین تا میگی سلام

فقط منبعش رو پیدا نکردم

ریتم دختر بندری

اینم ریتم دختر بندری برای آقا رضا با اکثر کیبوردها مشکلی نداره . فراموش نکنید در درخواست هاتون مدل کیبوردتون هم ذکر کنید.

دختر بندری

جواب به یه اعتراض

یکی از کاربران در قسمت نظرات نظر داده بودند که بد نیست در مورد اون جوابی قانع کننده بدم .

درخواست ایشون این بود که:

سلام
دوست عزیز تمام چیز هایی که گذاشتی تو وبلاگ از جاهای دیگه و سایت های دیگه برداشتی
چرا از کارای خودت نمیذاری
کسی به خاطر گذاشتن میدی تکراری از تو تشکر نمیکنه
این میدی های جدید هم که گذاشتی حمید بختیاری و امید بختیاری و علی نیروانا زدن تو هم بیا با میدی های خودت مشهور بشو و از میدی سایت های دیگه مثل :

http://www.kurdishmusic.net
www.avamusic.blogfa.com
www.navazandegan.com

نذار(نگذارید)

 

نکته اولی که جالبه اینه که اولا این خانم خیلی زود با ما دختر خاله شدند. یعنی نمیدونند که با کسی که آشنا نیستند نباید  بگند  تو یا بذار یا نذار یا بشو یا نشو .

دوم اینکه من ۲۸ سالمه و کارم ریتم و سانگ یا میدی یا کیبورد نیست من کارم فقط آهنگ سازیه و بیشتر  عملی کار میکنم. البته نمیگم شاد زدن کار مهمی نیست نه چه بسا که دوستانی که این خانم اسم بردن همه از بچه های خوب میدی ساز هستن.و لی کارشون میدیه اما من کارم میدی نیست ونبوده .من دو تا سایت موزیک داشتم که فقط در مورد رکورد و آرانژ مطلب داشت ولی از بس هر کس تو قسمت نظرات در خواست میدی و سمپل کرد مجبور شدم روی یه سروری که سرعت بالا داره این وبلاگ را بزنم .

سوم اینکه من بدون اجازه مطلبی را از کسی نمیگذارم اطمینان داشته باشید تمامی میدی ها و استایلها با رضایت سایتها اینجا گذاشته میشه. از طرف دیگر این دوستانی که اسم بردی این موزیکها را به صورت رایگان در وبلاگشون گذاشتند . برای چی؟ برای دانلود دوستان عزیز .اصلا اینترنت جاییست برای به اشتراک گذاشتن مطالب.در ضمن اگه این خانوم کمی دقت میکردند منبع میدی ها را اون پایین پست میدیدن.

چهارم اینکه من حدود ۱۳۰۰۰ میدی و خیلی بیشتر استایل دارم . میدیهای اورجینال از تمامی خوانندگان برخی میدی ها هم مستقیما از خود خوانندگان داخل گرفتم . چون جدیدا اکثر موزیکها الکترونیکی شدند.اما دلیلی نمیبینم همه اینها را توی این وبلاگ بذارم .چون ۲۰۰ -۳۰۰ تا بدرد بخور بیشتر نداره . و بقیه اصلا قابل گوش دادن نیست .

در مورد سایت کرد موزیک گفته بودند یا نوازندگان یا آوا موزیک . در باره کرد موزیک که خیلی هم باید آقای کارزانی خوشحال باشن که لینک دادم  . آوا موزیک را هم من نمیشناسم ولی خوشحال میشم با آقای بختیاری آشنا شم . نوازندگان هم که سایت نیست یه محل است برای لینک دادن و بنده اطلاعی ندارم از کی لینک میذاره در ضمن سایت جالبی نیست .

در ضمن در قسمت نظرات خیلی ها درخواست میدی میکنن . تازه کارهایی که آدم وقتی علاقشونو به موزیک میبینه واقعا متعجب میشه.من هم برای جواب دادن به همین موضوعات و درخواستها اینجام .

در آخر باید بگم که خیلی مشتاقم یه دونه از کارهای میدی این خانوم را ببینم .البته اگه از کارهای میدی من بخواهید من با سونار و یه کیبورد کلاوی میدی تهیه میکنم که بعید میدونم صداهای نرم افزاری را  کیبوردها داشته باشن .

موفق باشید.

بزودی میدی شاد

بزودی ۲۰ میدی شاد  در این پست برای دانلود قرار میدم.

این میدی ها شامل :دختر کابلی.خوشگلا باید برقصن.دارم میرم به تهران.بهناز.جیگر.آلاله.همه میگن.شیرین شیرین.ماچ و..........

ریتم یاماها  آ 1000

اینم ۵ پکیج ریتم یاماها آ ۱۰۰۰  . سعی کنید روی کیبورد دیگری اجرا نکنید.

پکیج اول              پکیج دوم               پکیج سوم               پکیج چهارم                پکیج پنجم

میدی کردی

دوستانی که میدی کوردی درخواست کرده بودند اینم ۱۶ فایل میدی کردی اصیل .

از اینجا دانلود کنید

 

باران از امید

اینم متن ترانه باران از امید برای سحر

گرید به حالم
کوه در و دشت
از این جدایی
می نالد از غم
این دل دمادم
فردا كجايي
سفر بخیر ، سفر بخیر
مسافر من
گریه نکن ، گریه نکن
بخاطر من
باران میبارد امشب
دلم غم دارد امشب
آرام جان خسته
ره میسپارد امشب
در نگاهت مانده چشمم
شاید از فکر سفر برگردی امشب
از تو دارم یادگاری
سردی این بوسه را پیوسته بر لب
قطره قطره اشک چشمم
میچکد با نم نم باران به دامن
بسته ای بار سفر را
با تو ای عاشقترین بد کرده ام من


رنگ چشمت رنگ دریا
سینه من دشت غمها
یادم آید زیر باران
با تو بودم با تو تنها
زیر باران با تو بودم
زیر باران با تو تنها


باران میبارد امشب
دلم غم دارد امشب
آرام جان خسته
ره میسپارد امشب
این کلام آخرینت
برده میل زندگی را از سر من
گفته ای شاید بیایی
از سفر اما نمیشه باور من
رفتنت را کرده باور
التماسم را ببین در این نگاهم
زیر باران گریه کردم
بلکه باران شوید از جانم گناهم

این کلام آخرینت
برده میل زندگی را از سر من
گفته ای شاید بیایی
از سفر اما نمیشه باور من

کی رود از خاطر من
آخرین بوسه شبی در زیر باران
رفتی و کردم صدایت
اما در آغوش شب گشتی تو پنهان

این کلام آخرینت....

میدی 5

اینم چهار میدی شاد شاد.   برای دانلود باید وارد سایت مربوطه شوید سپس از پایین صفحه دانلود کنید.

     جیگر                    ابرو میندازی بالا               تو دلم رو دزدیدی                  ای عزیز مهربون

برگرفته از avamusic.blogfa.com

ریتم برای یاماها 1000

در جواب نوید باید بگم که نوید جان چه ریتمی از اندی میخواهی.منظورم کدوم اهنگشو.چون ریتمهای اندی کم نیستن.

موفق باشی

آکورد قبیله از شادمهر

اینم اکورد قبیله از شادمهر . واقعا این ترانه زیباست...

قید موندنو بزن

(Bm) نکنه یادت بره     مال کدوم(A) قبیله ای (G)       

 تو هنوزم راز(A) جاده های (G) صبح و میدو(F#) نی

 

(Bm) لهجه آبی دریا  توو صدات (A) جون میگیره(G) 

وقتی که شعر سفر(A) رو واسه (G) بارون میخو(F#)  نی

 

(D) میدونم که هردومون (Em) خسته از این فاصله ایم (D)

(D) ولی از یادت نبر (Em) مال کدوم قبیله ایم (Bm)

 

(Bm) قید موندنو(A) بزن(Bm) وقت عبورو (A) رفتن

جاده ها مال (G) تو       صبح صحر مال (F#) منه
 

آکورد الهه ناز از استاد بنان

نام آهنگ:الهه ناز
خواننده:بنان
ریتم:4/4

D#m..E.....................G#m...............................D#m

باز ای الهه ناز , با دل من بساز , کين غم جانگداز , برود ز برم

D#m...E...................G#m............................D#m

گر دل من نياسود , از گناه تو بود , بيا تا زسر , گنهت گذرم

............................G#m......

گر نکند تير خشمت دلم را هدف

B.........................................

به خدا همچون مرغ پر شور و شعف

D#m..............E

به سويت بپرم

G#m.............................B..............

آنکه او به غمت دل بندد چون من کيست

D#m........................B.......

ناز تو بیش از اين بهر چيست

...................G#m.........

تو الهه نازی در بزمم بنشين

B............................D#m

من تو را وفا دارم بيا که جز اين

D#m......E

نباشد هنرم

..............................G#m

اين همه بی وفايی ندارد ثمر

B...........................D#m
به خدا اگر از من نگيری خبر

D#m......E
نيابی اثرم

آکورد دل اسیره از فرامرز اصلانی

دل اسیره
خواننده: فرامرز اصلانی
ریتم:4/4

Amمیدو A7نی دل اسی Dmره اسی G7ره تا بمی Cره

Cمیدو Fنی بدون تو Bdimدلم E7آروم نگی Amره

Am میدو A7نی دلتنگ Dm تو نمو G7ده آهنگ Cتو

Cولی Amبیهوده گو Dm6یم بسی E7بیهوده جو Am یم

Am بمن بگو بی وفا Fحالا یار Gکه هستی

Gخزان عمرم رسید Fنو بهار E7که هستی

Am میخوام برم دور دورا Fدلم طاقت Gنداره

Gدست غم تو داره Fروزامو می E7شما Amره

10 میدی از ابی

دلتنگ                       دوراهی                 شب                   ستاره                     خانوم گل

وفا                           غریبه                    گل واژه                 جعبه                      خاتون